FAQ

Kan ik een sample aanvragen?

Uiteraard is het mogelijk een niet gepersonaliseerd sample aan te vragen. De kosten hiervoor zijn niet voor alle producten gelijk. We noemen je dan ook graag de juiste prijs hiervoor. Deze is via mail of WhatsApp opvraagbaar.

Hoe lever ik mijn logo aan?

Voor een gegarandeerde goede kwaliteit ontvangen we graag een eps- of ai- vectorbestand van je, tezamen met kleurcodes.
In sommige gevallen kan volstaan worden met een ander type bestand.
Mocht je geen eps- of ai-bestand tot je beschikking hebben, dan kan het mogelijk voor je gemaakt worden. Het kan echter zijn dat hier extra kosten voor gerekend worden.

Kan ik op factuur betalen?

Het is mogelijk op factuur te betalen, echter betaling achteraf geldt niet in alle gevallen. Als je bijvoorbeeld een nieuwe klant bent, kan het zijn dat we je vragen vooruit te betalen.

We kunnen besluiten de opdracht voor levering van het betreffende product of de dienst in kwestie pas bij onze leverancier te plaatsen nadat het bedrag op onze rekening is bijgeschreven. 

Nadat je een product besteld hebt of als je een offerte hebt aangevraagd, zullen wij je informeren over de betalingscondities.

Wat is de levertijd?

De levertijd gaat in na akkoord van je drukproef en varieert per product / leverancier. Heb je een of meerdere producten voor een bepaalde datum nodig, informeer dan vooraf of dit haalbaar is.

Verzending en transport

Alle kosten die worden berekend voor transport zijn op basis van levering in Nederland. Voor buitenlandse adressen kan er een meerprijs in rekening worden gebracht. Bestellingen boven de € 1.000,- excl. B.T.W. worden gratis verzonden. Bij bestellingen vanaf € 500,- excl. B.T.W. bedragen de verzendkosten €10,95, onder de € 150,- excl. B.T.W. bedragen de verzendkosten € 12,95.
Het kan voorkomen dat de bestelde producten bij meerdere leveranciers vandaan komen, waardoor wij genoodzaakt zijn extra verzendkosten in rekening te brengen. In dat geval zullen we contact met je opnemen. 

Meer/minder leveringen

Het kan zijn dat er enkele stuks meer- of minder geleverd worden, circa 2% van het gewenste totaal. Houd hier dus a.u.b. rekening mee in het geval je een exact aantal producten nodig hebt. Het daadwerkelijk geleverde aantal wordt in rekening gebracht.

Tevreden? Zegt het voort!

Aan jouw opdracht wordt met de grootst mogelijke zorg gewerkt. Mocht je desondanks toch niet helemaal tevreden zijn over het eindresultaat, neem dan vooral contact met ons op.
We gaan er vanuit dat dit niet nodig is en dat je tevreden bent.
 
Uitermate tevreden? We vinden het dan heel leuk als je jouw ervaring in een review zou kunnen omschrijven. Dit kan je op meerdere manieren doen:
1. Via Google Review - https://goo.gl/maJR9r - vergeet het aantal sterren niet!
Je hebt hier wel een google account voor nodig. Mocht je die niet hebben, dan kan je op onze facebookpagina een recensie kwijt.
3. Op beiden manieren zou natuurlijk helemaal perfect zijn ;-)
4. Of je mailt ons jouw bevindingen en we plaatsen het op de website van La Touche Magique.
Super bedankt alvast!

Kom je er niet helemaal uit?

Is het minimale aantal niet naar je zin of zoek je een geschenk dat je nog niet in de shop hebt aangetroffen? Of ontbreekt het je aan tijd en inspiratie om zelf te shoppen; neem dan vooral contact op. Aan de hand van jouw wensen gaat onze personal gift shopper Sonja bekijken wat we voor je kan betekenen.

 

Contactformulier

Snelle offerte

Gebruik onderstaand formulier om direct een offerte aan te vragen voor dit product